<p>Jednoho srpnového rána se spoluzakladatelé Geocaching HQ Jeremy Irish, Elias Alvord a Bryan Roth setkali v Gas Works Parku v Seattlu, jen kousek od sídla společnosti. Nesli paddleboardy na vodu jezera Lake Union a užívali si slunečné počasí a výhled na panorama Seattlu a slavnou věž Space Needle. V některých ohledech připomínalo toto prostředí setkávání trojice u jezera v samých počátcích jejich nyní již 25letého partnerství. Až na to, že tentokrát přitom tým z břehu natáčel video, zatímco je z výšky filmoval dron!</p>
<p><span id=“more-153445″></span></p>
<p>Příležitostí byla produkční práce pro kampaň #WeArePlay, která představuje lidi a společnosti z celého světa, kteří vytvářejí aplikace na Google Play. Kromě návštěvy jezera Lake Union doprovázel kamerový štáb zakladatele HQ k <a href=“https://coord.info/GC1169″ target=“_blank“ rel=“noopener“>Mission 9: Tunnel of Light Project A.P.E. Cache</a>, na <a href=“https://coord.info/GCBAWC7″ target=“_blank“ rel=“noopener“>geocachingový event</a> v Seattlu a na hledání keší v Carkeek Parku v Seattlu. Také udělali s Jeremym, Eliasem a Bryanem rozhovory a natočili záběry s HQ Lackeys v kanceláři ve čtvrti Fremont v Seattlu. Výsledkem je video, které si můžete prohlédnout <a href=“https://youtu.be/BsrCuLNPWSM?si=godwtOqv7jZgFkGM“ target=“_blank“ rel=“noopener“>zde</a>.</p>
<p><iframe loading=“lazy“ title=“#WeArePlay: Bryan, Elias and Jeremy, Geocaching – U.S.“ src=“https://www.youtube.com/embed/eJ8tb4t9bZA“ width=“1454″ height=“532″ frameborder=“0″ allowfullscreen=“allowfullscreen“></iframe></p>
<p>I když se zakladatelé HQ scházejí po celý rok, #WeArePlay jim dalo příležitost strávit společně čas venku a zamyslet se nad čtvrt stoletím geocachingu.</p>
<p>Jeremy objevil geocaching v červenci 2000, pouhé dva měsíce poté, co byla ukryta první keška. Rychle si koupil GPS zařízení a vydal se hledat keš do hor ve státě Washington. Brzy poté se o své nadšení z nového koníčku podělil s Eliasem a Bryanem, svými kolegy ze společnosti Savi Shopper, internetové firmy se sídlem v Seattlu.</p>
<p>Bryan říká: „Pamatuji si, když se Jeremy vrátil do kanceláře a několika z nás vyprávěl o tomto outdoorovém dobrodružství s GPS. Řekl, že věří, že dokáže vytvořit webovou stránku, která lidem usnadní hraní, a že je to zábavný způsob, jak pomocí technologie přimět lidi, aby se vydali do přírody.”</p>
<p>Jeremy se pustil do práce na vytvoření webu Geocaching.com, který byl spuštěn 2. září 2000 s 75 známými keškami. Poté se spojil s Eliasem a Bryanem a založili společnost, která je dnes známá jako Geocaching HQ (oficiální název: Groundspeak, Inc.).</p>
<p>„Stalo se několik věcí, díky kterým partnerství fungovalo,“ říká Jeremy. „Za prvé jsme spolu již nějakou dobu pracovali, takže jsme navzájem znali své silné a slabé stránky a doplňovali jsme se svými schopnostmi. Bryan má právnické vzdělání a bohaté zkušenosti z oblasti provozu. Jsem programátor a vývojář, ale nemohl jsem dělat práci na infrastruktuře. A tam přišel na řadu Elias. Navíc jsme spolu opravdu dobře spolupracovali.“</p>
<p>V počátečních letech, po krachu společnosti Savi Shopper, všichni nastoupili do společnosti Sunrise Identity a ve svém volném čase podporovali novou společnost Geocaching a její webové stránky. Právě ve společnosti Sunrise bylo vytištěno 144 původních Geocaching triček, které společnosti přinesly první příjmy. V roce 2005 byl Bryan posledním z trojice, který odešel ze Sunrise a stal se zaměstnancem Geocaching HQ na plný úvazek.</p>
<p>„Máme velké štěstí, že se tyto okolnosti sešly správným způsobem se správnými lidmi,“ říká Bryan. „Geocaching je skutečně produktem globální komunity, podporovaný HQ. Jedná se o komunitní hru, která má pozitivní dopad na lidi po celém světě, a jsme hrdí a poctěni, že v ní můžeme hrát svou roli.“</p>
<p><a href=“http://Geocaching.com“ target=“_blank“ rel=“noopener“>Geocaching.com</a> nyní hostí více než 3,4 milionu keší, které letos zahrnovaly rekordní počet velkých eventů po celém světě. To, co začalo v roce 2000 jako hra vyžadující speciální GPS zařízení (jako to, které Jeremy koupil v obchodě s potřebami pro námořníky), je dnes snadno dostupné pomocí smartphonu a je oslavováno globálními kampaněmi, jako je #WeArePlay.</p>
<hr />
<p><em>Pokud se chcete dozvědět více o historii Geocaching HQ, poslechněte si Bryana a Jeremyho, jak diskutují o 25 letech geocachingu v <a href=“https://www.geocaching.com/blog/podcast/25th-anniversary/“ target=“_blank“ rel=“noopener“>epizodě podcastu Inside Geocaching HQ</a>.</em></p>
