<p>Věděli jste, že první multina (<a href=“http://coord.info/gc1e“>GC1E</a>) byla umístěna 11. června 2000 ve Stone Mountain v Georgii? Od té doby kačeři jako vy ukryli po celém světě tisíce multin.</p>
<p><a href=“https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=127&pgid=559″>Multina</a> zahrnuje kromě fyzické finální schránky s logbookem alespoň jedno stanoviště – stage. Zveřejněné souřadnice pro multinu jsou prvním stanovištěm. Na každém stanovišti hráč shromažďuje informace, které ho dovedou k dalšímu stanovišti nebo k finální schránce.<span id=“more-148912″></span></p>
<p>Požádali jsme komunitu, včetně několika lackeys, aby se podělili o své nejlepší tipy pro vytvoření skvělé multiny.</p>
<p>Poznámka: některé odpovědi byly pro přehlednost a stručnost upraveny.</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>“Udělejte každou stage zajímavou a poměrně blízko u sebe (ne kilometry daleko). Usnadněte rychlou údržbu.” – Stan R.</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>“Kdysi jsem dělal multinu s názvem Odyssea, kde každá stage odrážela klíčový moment z epického příběhu. Tato zkušenost pro mě nastavila měřítko toho, jak může být multina zábavná a zároveň působivá.” – moun10bike</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>„Přidání *kontrolního součtu pro souřadnice je vždy velkým přínosem.“ – Chet13</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>“Ujistěte se, že lidé vědí, jak dlouhá je trasa a zda ji lze absolvovat pěšky, na kole nebo autem. Uživatelé si tak mohou dopředu naplánovat a rozhodnout se, zda je možné tuto keš v danou dobu absolvovat, či nikoliv.” – Peejay70</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>„Navrhoval bych použít stávající informace z cedulí, tabulí atd. jako přesměrování, spíše než umisťovat tagy nebo schránky.“ – Glen M.</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>“Udržujte počet stanovišť v rozumné míře, vaše multina jich nemusí mít 26. Pokud po hráčích chcete, aby určovali souřadnice, použijte v každé etapě kontrolní součet.*” – gearguru</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>“Více stanovišť je v pořádku, pokud je to zábava. Pokud je to dlouhá procházka se spoustou stanovišť, které jsou jen nápisem nebo číslem, může to být trochu únavné – zejména proto, že to vypadá jako příliš velké úsilí pro získání jednoho smajlíka. Ale pokud jsou stanoviště zajímavé nebo zábavné, pak to udržuje zájem.” – Kris&Co</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>“Fyzické waypointy nejsou nutné – virtuální waypointy fungují také! Ráda používám multiny ke zvýraznění jedinečných prvků grafitti nebo umění na místech, jako jsou knihovny nebo zahrady.” – jtcoffee</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>„Udělejte každou stage schůdnou.“ – Bill S.</p>
<p style=“padding-left: 40px;“>„Opravdu se mi líbí stručný a příjemný přístup k multikeším – takový, který vás zavede na zábavné místo, které není nutně vhodné pro fyzickou schránku, a pak vás zavede na jiné místo, kde najdete skutečnou keš.“ – GeoJudt</p>
<p>*Kontrolní součet je jednoduchý způsob, jak zkontrolovat správnost čísel porovnáním s daným součtem. Pokud například hráč potřebuje vypočítat číslo 123, kontrolní součet bude 6 (protože 1 + 2 + 3 = 6).</p>
<hr />
<p>Co dál? Podělte se o své rady pro založení multiny v komentářích níže!</p>

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *